Fredag 17 december

Protein & grönsaksdag dag 33 i cruisefasen

Idag har jag gjort ett julbord  till en förening.
Det händer ju att det åker in en och annan smakbit när man håller på med sånt.
Då slog det mig att det inte är mycket man avstår ifrån  med den här dieten.
Det blir bara goa saker kvar, när man städat bort det olämpliga.


FRUKOST
En skål lättfil med 2msk havrekli
kokt ägg med kaviar
Kaffe




LUNCH



Köttfärsgulasch





MIDDAG



Fredagsmys med lax,räkor,keso och grönsaker



Mellanmål

Fruktyoghurt, räkor lax

Kommentarer
Postat av: Selias

Ville bara säga STORT TACK för alla dessa

fantastiska bilder och recept. Har kört

dieten sedan 22 november och gått ner 5 kg. Så fort När det känns lite motigt eller tråkigt så går jag

på din blogg och blir peppad;-) Det finns

ju inte så mycket annat att läsa på svenska.



Hoppas verkligen att du fortsätter med dessa inspirerande recept och bilder även i de andra faserna!:-)



Hälsningar

2010-12-17 @ 20:30:51
Postat av: Karl-Erik

Tack för vänliga ord

Jag kommer att fortsätta blogga om proteindieten även i kommande faser.Då börjar den riktiga matchenatt behålla det som uppnåtts

2010-12-19 @ 14:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0