Fredag 3 december

Protein & grönsaksdag  nittonde dagen i cruisefasen

Att sova en stund efter lunchen är ett privilegium för några av oss.
Men se, det  finns inget behov för det längre. Någonting händer den saken är klar.
Bukfetman har minskat, och det är ju den jag vill få bort helt.
Brödet som jag gjorde är helt perfekt,( det ska inte missbrukas,) som  ett gott
tillbehör ibland.
Dagens kyckling drog jag skinnet av efter grillningen, sedan glazade jag med tomatsås med rosmarin.



FRUKOST

En skål havrekligröt med lättmjölk
2 kokta ägg
Kaffe





LUNCH




Äggröra med rökt lax, äggröra och grönsaker









MIDDAG




Grillad kyckling med ugnsrostade grönsaker
lättkvarg blandad med dijonsenap. En skiva Carl bröd







MELLANMÅL

Fruktyoghurt   chokladkakor






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0