Onsdag 1 december

Protein & grönsaksdag 17 dagen i cruisefasen.

Onsdag det är strömmingsdag i restaurangvärlden. Och visst, det går bra
i den här dieten också. Jag fick visserligen ta bort det goda skinnet efter stekningen
Men, det är goare med rätt storlek på jeansen.




FRUKOST

En skål havrekligröt med lättmjölk
2 kokta ägg
Kaffe




LUNCH




Kyckling med råkost och balsamdressing











MIDDAG




Stekt strömmingsflundra fylld  med persilja
Keso smaksatt med hovmästarsås och rödlök
Rivna morötter och haricot verte
Gott





MELLANMÅL

Fruktyoghurt chokladkakor



Kvällste med pepparpannkakor

Kommentarer
Postat av: sassa

Är inne på min fjärde dag med Dukan dieten.

Jättebra att du lagt ut lite recept o med bilder. I Dukan boken finns inga bilder på recepten ju.

Hur går det med din viktnedgång i cruisefasen?

jag har tappat 1,6 kilo på 3 1/2 dag. Känner mig mätt o sötsuget är obefintligt, men maten börjar kännas trist.Längtar efter lite grönsaker till. Tänkte köra ca 7-10 dagar i första fasen, vill bli av med 10-14 kilo totalt. Lycka till på DIN resa!

2010-12-02 @ 17:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0