Onsdag 10 november

Tredje dagen i attackfasen

FRUKOST
Lättfil med 1,5 msk havrekli 2 kokta ägg  Kaffe
LUNCH
Omlett  med musslor och citron
MIDDAG
Strimlad grillad biff med senapsdressing Kesella med rödlök
Fruktoghurt
Mellanmål
Fruktyoghurt Havrekliplättar
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Det känns upprymt nästan euforiskt. Piggare än vanligt, trots att den här veckan inleddes med en förkylning.
Längtan efter bröd är borta. Jag har upptäckt att citron är en välsignelse. Lite rivet skal i äggröran gör underverk
Likadant att slänga med några citronbitar i grillpannan
Det känns mycket motiverande, och faktiskt känns det inte redan lättare att knyta skorna.
Det visar sig på söndag kväll, när jag har tänkt att bestiga vågen

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag funderar bara om du har något förlag pa snack om jag inte kan göra havrekli plättarna. Jag bor i England och jag kan inte få tag på kesella eller havrekli.



Ska starta denna diet på måndag!! Tycker det låter superbra!

mvh

Sofia

2011-02-25 @ 19:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0