Torsdag 11 november

Fjärde dagen i attackfasen

FRUKOST
1 skål Yoggimini frukt 1 1/2 msk havrekli
1 kokt ägg  2 skivor rökt kalkon
LUNCH
Biffomlett  (se recept)
Fruktyoghurt
MIDDAG
Grillad citronmarinerad lax
Hovmästerkesella (kesella med hovmästarsås)
Keso med chili och gräslök
********************************************





Fyra dagar utan bröd och potatis, det har alltid varit min fasa att behöva avstå från dessa baslivsmedel.
Men tänk, det går strålande. Det är märkligt, ingen hunger inget sötsug. Tvärtom är det mycket lätt,
speciellt när jag är ute och rastar Cruut. Jag får lust att springa?! En helt ny känsla för en som aldrig haft sådana ambitioner. Så jag ser fram emot nästa vecka, då börjar stavgångsäventyret.  Jag har köpt multivitamintabletter,
jag tror det behövs.
********************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0