Dukandieten LCHP Söndag 27 mars

Dag 83 i Dukandietens konsolideringsfas

Vägningsdag och vågen visar 80,9 kg, målvikten var 82 kilo.
Jag är helt nöjd och har tillåtit mig att höja nivån för fettitag en aning.
Därmed inte sagt att jag inte bryr mig.Tvärtom, jag är oerhört rädd om min nya vikt.


FRUKOST
En skål lättfil med 2 msk havrekli blåbärssylt
kaffe



LUNCH


Grillad kotlett ed Rödlökskeso





MIDDAG



Grillad lax med dillkeso och senapssås


MELLANMÅL

Kaffe kaka

Äpple






KVÄLLSTE

Fullkornsbröd med ost

Kommentarer
Postat av: Majja

Ja, här var det alltså grattis till att vikten håller sig. Vi andra fortsätter att jag minus :-)

2011-04-10 @ 19:07:42
URL: http://www.majjassida.blogspot.com/
Postat av: Mona

Skönt att höra att det funkar så bra för dig.

Då blir man ännu mer övertygad om att fortsätta på den inslagna vägen.

2011-04-10 @ 19:39:14
URL: http://amonazondukan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0