Dukandieten LCHP Söndag 3 april

Dag 89 i Dukandietens konsolideringsfas

Vägningsdag och vågen visar 80.8 kg Målvikten var 82 kg så allt är lätt och bra.
Det blir faktiskt en sorts rutin, att tänka i protein och kolhydrater.
Jag har ingen aning om jag stoppar i mig under 100 gram kolhydrater,
och får i mig 120 gram protein per dygn.
Men det fungerar ju.
Dukan har räknat ut det här bra.

FRUKOST
En skål lättfil med havrekli och blåbärssylt
kaffe



LUNCH
Kyckling steks i ugn benas ur sås kokas på skrov Buljongen används till att koka grönsaker och till en god ss
Kycklingfilé med varm sås och grönsaker







MIDDAG



Grillad ryggbiff med mathavre






MELLANMÅL

Äpple
Kaffe




KVÄLLSTE
Knäckebröd med tomat gurka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0