Dukans LCHP Måndag 8 augusti 2011

Så var sommarlovet slut. Barnbarnen har  glatt oss hela sommaren, och haft en sommar som man önskar att alla ungar kunde  ha.
Det har blivit några bullbak  och thekakorna har gått åt fortare än jag hunnit baka.
Självklart har det satt sina spår även på mig.
Jag har sett att det som är farligast för vikten är vitt socker och vetemjöl.
Jag tänkte nu styra upp min vikt igen och börjar idag med en proteinvecka.
Vikten i dag  84,3 kg  midjemåttet 97 cm
Min målvikt är  80 kg.



FRUKOST

En skål filmjölk med 2 msk havrekli
2 kokta ägg med kaviar




LUNCH




Grillad lax med skaldjur kokt ägg och örter










MIDDAG



Teriyakimarinerad kycklingfilé med  chili/vitlökskeso




MELLANMÅL
Kaffelatte




KVÄLLSTHE
Carls bröd med rökt kalkon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0