LCHP Måndag 21 februari

Dag 49 i konsolideringsfasen

Det får bli räkor några dagar nu.
Utförsäljning av frysta räkor 50-70 för 10 :-/kg
Synd att frysen är intill full. I och för sig är det ju frysbox utanför dörren.
Jag tänkte på proteinfasen, när jag gjorde räksoppan i dag. Perfekt proteinmat.
Kommer också att byta min proteindag från torsdag till onsdag.
Torsdagar och ärtsoppa är ju en institution för oss gamlingar.
Som väl framgått har jag släppt äggen till frukost, jag blir för mätt.

FRUKOST
En skål lättfil med 2 msk havrekli blåbärssylt
Kaffe




LUNCH



Räksoppa och en knäcke med ost






MIDDAG



Helstekt fläskfilé pasta sallad och lite ris







MELLANMÅL

Äpple






KVÄLLSTE

Fullkornsskorpa

Kommentarer
Postat av: sara

Hej!

Vilken fin blogg!

Kan man inte få recept på din räksoppa :) Den ser riktigt god ut!

2011-02-23 @ 15:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0