LCHP Söndag 20 februari



Dag 48 i konsolideringsfasen
Vägningsdag vågen visar 80,8 kg Helt i fas Målvikten var ju 82 kg.
Det viktigaste  på vägen till ett lättare liv är att skippa socker och stärkelse, och öka proteinet.
Hur det är med fettet ska jag ta reda på. För där går debattens vågor höga. Så det enda är att ta reda på det själv. Och det tänker jag göra om 52 dagar.


FRUKOST
En skål lättfil med 2 msk havrekli blåbärssylt

Kaffe


LUNCH


Kycklingsallad







MIDDAG




Posherad torsk med räksås  blomkålspuré med persilja och citron





Mellanmål
Äpple




KVÄLLSTE

Fullkornsbröd med räkost

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Hej!

Jag hittade hit då jag googlade om dukandieten, trevligt och ett STORT grattis till din nya vikt!! Helt otroligt!!

Jag drar igång i nästa vecka, efter en detoxbehandling, är grymt motiverad! Hur länge körde du attackfasen? Jag hade tänkt köra en vecka men när jag gjorde uträkningsgrejen på dukandiet.co.uk så skrev den 1 dag bara.

Alla tips och råd mer än välkommet!! Skriv gärna i min blogg så andra kan läsa, fler av oss nyblivna mammor som vill läsa! ;O)

Ha en fortsatt fin helg!

2011-02-26 @ 13:21:26
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0