Fredag 21 januari

Dag 19 i konsolideringsfasen

I dag fick det bli fredagsmys istället för middag
Bakad potatis med sallad och kesofyllning med räkor
Separat recept med kesofyllning.
Fyllningen kan man ha som tillägg till sallad eller omelett.
Kycklingsallad eller fisk blir också gott till, bra i attackfasen


FRUKOST

En skål lättfil med 2msk havrekli
kokt ägg
Kaffe



LUNCH


Grillad kyckling med rostade grönsaker. Carls bröd








FREDAGSMYS



Bakad potatis med sallad räkor och kesofyllnig







MELLANMÅL

Äpple





KVÄLLSTE

Kardemummaskorpor



Kommentarer
Postat av: Maria

Idag har jag provat på ditt Carl bröd, fantastiskt gott, hoppas det är ok att jag lägger in receptet i min blogg när jag skall blogga senare idag. mvh Maria

2011-01-22 @ 12:25:29
URL: http://mariaprovardukan.blogg.se/
Postat av: Karl-Erik

Hej Maria

Det är helt ok att sprida recepten.

Vi ska göra det lätt för varandra.

Va roligt det blev då.

Lycka till

2011-01-22 @ 12:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0