Lördag 1 januari 2011

NYÅSDAGEN
Proteindag 46e dagen i cruisefasen

Det här är första nyåret på oräkneliga år som jag inte är förkyld.
Barnbarnen kommer med hemska förkylningsbaciller, men i år klarade jag mig.
Självklart är det den nya livsföringens förtjänst. (Hoppas jag)
I det sammanhanget kan jag också nämna att jag tar en multivitamin brus varje dag.
Började med det i attackfasen.
Min astma är också besvärsfri



FRUKOST

En skål lättfil med två msk havrekli
kokt ägg med kaviar
Kaffe


LUNCH



Äggröra med lax och räkor





MIDDAG




Dragonkyckling med rödlökskeso



Mellanmål

Kaffe kardemummaskorpa



Kvällste
Carls bröd med rökt skinka

Kommentarer
Postat av: Sara

Mm det ser mumsigt ut. Jag har beställt boken och ska börja så fort den dimper ner i brevlådan =) Härliga recept här på din blogg, tack :)

2011-01-02 @ 22:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0