Lördag 15 januari

Dag 13 i konsolideringsfasen
Lördag betyder firarmåltid, och idag har jag tagit i ordentligt.
Firarmåltiden behöver ju inte vara festlig i den bemärkelse, att det är lyxigt.
Jag har valt gatuköksmat från England som min speciella lunch. Desserten åt vi lite senare, för att inte
bomba magen.
Egentligen är det en utmaning att ha firarmåltid dagen före vägning, men vi får se.

FRUKOST
En skål lättfil med 2 msk havrekli
kokt ägg
kaffe



LUNCH


Fish n´chips
Friterad fisk med pommes frites fet dressing sallad






DESSERT

Marängsuisse
Maräng,vaniljglass, vispad grädde och chokladsås
Såå Good




MIDDAG


Lax, räkor och grönsaker






Kvällste med fullkornsskorpa



Kommentarer
Postat av: Millan

Ojojoj, vilken härlig matdag =)

2011-01-16 @ 12:59:24
URL: http://matmillan.blogspot.com/
Postat av: Mona

Undrar vad jag skulle välja för firarmåltid när det är min tur, men det är 7 kilo kvar till dit. Under tiden jag kämpar vidare så kollar jag hos dig vad du hittar på för smarrigt.

Förresten så åt jag quinoapasta idag, inte helt Dukanvänligt, men betydligt färre kolhydrater än vanlig pasta, och gott var det.

2011-01-16 @ 13:54:18
URL: http://amoba.kokaihop.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0