Torsdag 20 januari

Dag 18 i konsolideringsfasen
PROTEINDAG
Karin kom med en fundering. Hon hade varit ute en kväll tagit nån drink och ätit
"onyttigt". Frågan var  Hur mycket förstör man . Karin är i cruisefasen.
Först och främst tror jag inte på att få dåligt samvete. Reparera, och snabbt på spåret igen
tror jag är det rätta.
Samt att direkt ta en eller två proteindagar. Och givetvis inga upprepningar.



FRUKOST
En skål lättfil 2 msk havrekli
kokt ägg
Kaffe


LUNCH



Omelett med bräckt skinka gräslök








MIDDAG


Grillad nötfärsbiff balsamdressing pepparotsdressing rödlökskeso






Mellanmål
Kaffe kardemummaskorpa





KVÄLLSTE

Carls bröd med rökt renstek

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för en inspirerande och motiverande blogg, jag skall börja dieten på måndag och kommer ha din blogg som motivation, tips på vad man kan äta mm. Om jag förstått det rätt så kan jag äta tex Carls bröd, skorpor, chokladkakorna du hade recept på i attackfasen? Kan vara bra att ha lite sånt om det känns lite tungt. mvh Maria

2011-01-21 @ 19:56:30
Postat av: Karl-Erik

Hej Maria

Ja du kan äta detta i attackfasen.

Tänk också på att fräscha till maten med citron,chili

och örtkryddor.

Proteinmaten kan lätt bli lite "grå"

Välkommen i gänget

Lycka till

2011-01-21 @ 21:05:50
Postat av: Maria

Hej.. är inne på min fjärde dag i attackfasen.

vid vägning på morgonen visar vågen viktnedgång för att sen på kvällen visa att jag gått upp igen.

Samma sak varje dag. Har ändå gått ner från 76 kg till 73,8 kg..Tycker det är bra..Har aldrig lyckats förr / MVH Maria F

2011-01-29 @ 11:09:05
Postat av: Karl-Erik

Hej Maria

Alla har vi samma erfarenhet .

Det viktiga är att alltid väga sig vid samma tidpunkt.

Jag väger mig alltid på morgonen,varje söndag.

2011-01-30 @ 08:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0