Dukans LCHP Söndag 20 mars

Dag 76 i Dukandietens konsolideringsfas
Vågen visar i dag 80,8 kg utmärkt. Med tanke på desserten i går.
Ärligt talat, det ser ut  och låter godare än det är.
Eller rättare sagt, man mår inte så gott efteråt, som det smakar.
Om ni förstår vad jag menar.
Magen har ställt om sig och tycker inte längre om det feta.
Bra så, då vet jag det och slipper bry mig om den feta vispgrädden.
Trots LCHF-profeternas lovord om grädde.


FRUKOST

En skål lättfil med havrekli och blåbärssylt.
Kaffe




LUNCH


Grilladlax med spenattagliatelli och grönsaker.






MIDDAG

Grillad fläskfilé med lättstuvad broccoli








MELLANMÅL
Äpple






KVÄLLSTE

Fullkornsbröd med ost

Kommentarer
Postat av: Kattiz

Jösses så mkt inspiration. Du ger verkligen motivation till att köra på. Har en fråga, får man äta carls bröd under attackfasen? Tacksam för svar eftersom jag är såååååååå sugen o bara på dag 2 ännu.....

2011-03-22 @ 12:48:29
Postat av: Karl-Erik

Hej Kattiz

Ja, du kan äta Carls bröd under attackfasen.

Jag har alltid varit brödälskare, därför tog jag fram det här brödet, med viss hjälp av Dukan

Det är ju en behaglig livsstil vi lägger oss till med.

Det ska va lätt att bli rätt mätt

2011-03-22 @ 16:41:21
URL: http://proteindieten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0