Dukans LCHP Torsdag 26 maj

Tillbaka igen
Jo det har varit ett långt uppehåll,men nu har jag tänkt att uppdatera.
Frånvaron har tekniska orsaker . Själv mår jag som jag förtjänar.
Alldeles fanastiskt, pigg och alert. Ja faktiskt har ett nytt liv tagit sin början.
Så har familjen fått en ny liten medlem, Buster 6 månader, en Bichon Havanais.
Så motion saknas inte. minst 8 km promenad /dag.
Vikten håller sig inom målvikten 82 kg
Kolhydraterna och socker har jag märkt är de största fienderna för att håla vikten.
Hör av er om det är någon kvar sm läser.


Kommentarer
Postat av: Majja

Klart jag läser. Du är ju en av mina inspirationer. Det är så hoppfullt när man ser att det fortfarande fungerar för dig.



Trevligt med en liten vovve som sällskap på långa promenader.

2011-05-26 @ 10:20:26
URL: http://www.majjassida.blogspot.com/
Postat av: Mona

En till som tycker det är trevligt att du är tillbaks på nätet.

Min granne har en bichon havanais som jag brukar få låna ibland, en mycket trevlig hundras och mysig som promenadkompis.

2011-05-26 @ 12:19:21
URL: http://amonazon.blogspot.com
Postat av: Karin

Jag läser!!



Har saknat dig! Kul att du är tebax :))

2011-05-26 @ 17:30:24
Postat av: Lisa

Välkommen åter :) Har varit lite orolig att något hänt :/ elr om denna diet inte var så bra i längden....;) Jag hämtar mycket inspiration i din blogg och har rek. vänner som vill prova denna diet att läsa din blogg :)

2011-05-27 @ 00:38:31
Postat av: Per-Hugo

Du har varit saknad, härligt att du är tillbaka! Du är en stor inspirationskälla för mig och jag har följt denna blogg sedan den 1/2-11 då jag själv bestämde mig för att ta tag i det här med vikten. När jag ställde mig på vågen i morse så återstod 4hg till mitt mål och då har jag gått ner ca 23kg. Fortsätter med spänning att följa dig.

2011-05-27 @ 12:09:27
Postat av: Ulla

Välkommen tillbaka, Du behövs! Sedan nyår har jag gått ner 8,5 kg och det var mitt mål och jag tror att det ska gå bra att hålla rätt vikt nu. Är väldigt glad att jag hittat den här metoden1

2011-05-29 @ 14:29:57
Postat av: Jenny

Jodå, här läser jag din blogg. Så fantastiska bra recept och man blir inspirerad hela tiden.

2011-05-30 @ 08:55:11
Postat av: Maria

Jag är en nytillkommen läsare som också har fått mycket inspiration från din blogg! Jag kör inte stenhårt efter Dukans regler men jag testade attackfasen under 1 vecka och det gjorde verkligen underverk mot det där suget efter kolhydrater som har styrt mitt ätande så länge - tack för inspirationen!

2011-06-17 @ 11:07:03
Postat av: Helena Winther

Hej!

Har precis hittat dig. Jag har tidigare provat LCHF bl.a. men att få följa din resa och få så många tips och idéer via alla dina blogginlägg är fantastiskt motiverande. Dukan kan nog vara lösningen på mitt sockerberoende! Fortstätt gärna blogg om du hinner och vill..:)

2011-06-18 @ 22:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0