Söndag 14 november - 4,5 kg på en vecka

Sista dagen i attackfasen och jag är 4,5 kg lättare

Idag har jag haft en resdag så maten idag har varit matlådor av rester,från tidigare dagar.
När jag så sammanfattar attack veckan,kan jag konstatera att, jag blivit lättare än för en vecka sedan.
Då vägde jag 92 kg, och nu 87,5 !!  en minskning med 4,5 kg på en vecka!!
Jag har inte upplevt några svårigheter. Det som kan hända är att magen inte vill vara med ta då ett glas linfrövatten
(Man läger 2 msk linfrö i ett glas vatten låt stå över natten, sila och drick. Bästa smörjmedlet för trög mage
På måndag börjar fas 2 Cruisefasen, då lägger vi till grönsaker, utom potatis gröna bönor och ärtor.
Man äter en dag protein som tidigare och en dag protein + grönsaker. Den här fasen pågår tills man nått sin målvikt.
I mitt fall är den 82 kg
Jag ser fram emot att äta grönsaker igen


Kommentarer
Postat av: MitaB

Så inspirerande att titta in här i din blogg. Så glad för din skull, det verkar gå toppen! Själv är jag "bara" på Dag2 men känner mig mer motiverad än någonsin! Tittar man sen på dina bilder och dina recept så ser jag bara fram emot fler dagar med Dukan dieten!

Lycka till!!

2010-11-16 @ 10:44:29
Postat av: Karl-Erik Söderberg

Tack för dina vänliga ord

Karl-Erik

2010-11-16 @ 17:57:41
URL: http://proteindieten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0