LCHP Torsdag 17 februari

Dag 45 i konsolideringsfasen
PROTEINTORSDAG
Matmedvetenhet,jag tror man kan kalla det så,det jag drabbats av.
Jag tänker på ev.konsekvenser innan jag stoppar något i munnen.
Jag läser innehållsdeklarationer konsekvent på allt nytt jag handlar.
Ekologisk frukt och grönsaker i möjligaste mån.Det har jag ju i och för sig handlat förut också.
Proteintorsdagen är, som jag ser de,t säkringen i den här dieten.
Man blir påmind om sin nya livsstil.


FRUKOST
En skål lättfil med 2 msk  havrekli och blåbärssylt
kaffe



LUNCH



Kokt lax med surimi,kokt ägg och keso







MIDDAG



Nötfärsbiffar med stekt ägg och keso





Mellanmål

Kaffe kardemummaskorpa






KVÄLLSTE

Carls bröd med skinka

Kommentarer
Postat av: lovisa

hej!

just nu har jag två tävlingar igång på bloggen!

en tävling där du får vara modell för en dag, bli coachad av en modell samt behålla alla dina bilder på en cdskiva!

den andra tävlingen tävlar du om att få vinna en valfri snygg bikini/monokini från fashionbox.se!

om du är intresserad är det bara att kika bloggeN:)



ha en fin dag!

2011-02-20 @ 10:34:50
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0