Dukans Fria måltider

När man nått Kosolideringsfasen har man kommit fram till en Fri måltid per vecka.
Då kan man tänka sig att frossa i allt man saknat under dieten.
Men det märkliga har inträffat, man är inte speciellt sugen på något särskilt.
Dietens upplägg har fått mig att tänka annorlunda om maten.
Det är klart, smarriga desserter lockar alltid. Så det äter vi på lördagar. Något att se fram emot,
Och det höjer exclusiviteten, och gör upplevelsen större.
En festmåltid för mig har varit, Fish & chips engelsk snabbmat, men ack så gott.
En annan  Wienerschnitzel med gröna ärtor och stekt potatis.
Men som sagt man är väldigt nöjd med den vanliga maten, i dieten.
Jag vill också nämna att hustrun för ett år sedan gjorde en GBP,i dag har jag 50 kilo mindre hustru.
Dukanmaten fungerar perfekt även för henne.
Även den här desserten, men mycket liten portion. Och varför överdriva? Det kommer surt efter
 
Maräng Suisse
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0