Trög mage

Från och till kan man få vissa problem med trög mage.
Detta är vanligt i början av dieten när tarmfloran ändras. Det gäller att dricka vatten hela tiden.
Men ibland hjälper det inte. En mage som inte uppför sig som man förväntar, ställer till mycket besvär.
Jag har provat många knep. Det absolut bästa och samtidigt naturligaste är Frukt&Fiber.
Tärningar av pressade fikon och annat gott. Tugga en tärning och svälj ner med ett glas vatten p kvällen.
Och vips, så får du en god morgon
Finns på Apotek, Hälsokostbutiker, ICA Maxi

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!
Jag funderar på att börja med denna diet. Har diagnosen IBS och undrar om det är någon som har erfarenhet av det i samband med dieten?

Svar: På det hela taget blir man inte så "gasig" när man kommit in i dieten. I början upplevde jag vissa problem med förstoppning.Men jag tog då Frukt & Fibrer vilket hjälpte.Senare fick jag en lugnare mage med mindre gasbildniing.
Karl-Erik Söderberg

2013-04-02 @ 08:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0