Dukandieten LCHP Måndag 4 april



Dag 90 i Dukandietens konsolideringsfas
Jag berättade för min läkare att jag går drygt 6 kilometer per dag,
och har ett mål, att kunna springa 5 kilometer utan att stanna.
Hans råd var att hitta ett annat mål.
Gamla människor( faktiskt jag är ju gammal)ska inte springa,
knäna tar för mycket stryk.
Och sen blir det ingen motion alls.
Efter det samtalet fick jag se flera tidningsartiklar som visar sambandet mellan för mycket träning och artros.
Som vanligt: Lagom är bäst


FRUKOST
En skål lättfil med havrekli och blåbärssylt
kaffe



LUNCH
K

Kycklingsallad








MIDDAG




Rotmos med fläsklägg





MELLANMÅL

Äplle
kaffe



KVÄLLSTE

Fullkornsbröd med ost

Kommentarer
Postat av: Karin

Har du slutat blogga?

2011-05-06 @ 10:32:04
Postat av: anni

Hej varför har du slutat blogga mitt i allt?? Hoppas du mår bra så det inte hänt något. :)

2011-05-06 @ 17:18:01
Postat av: Ulla

Saknar Dina inlägg! Allt gott!

2011-05-07 @ 11:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0