Dukans LCHP Söndag 21 augusti


PROTEIN/GRÖNSAKSDAG
Vägningsdag;  och det hade inte hänt något, samma vikt samma mått.
Men det som är bra, jag vet orsaken.
Jag har fuskat med att dricka vatten, det vet jag sedan tidigare att det slår tillbaka omgående om man inte dricker ordentligt.
Så hade jag en bakdag, kanelbullar till grannarna och då blev det provsmak. Och jag nöjer mig aldrig med en bulle.
Sen har det regnat något bedrövligt, vilket gjort att promenaderna blivit mycket färre och kortare.
Slut på ursäkter. Det som är viktigt i ett sånt här läge är att se orsakerna och sedan undvika dem i fortsättningen.
Så vi ser fram emot en ny härlig vecka
FRUKOST
En skål filmjölk med havrekli och blåbärssylt




LUNCH



Grillad kyckling med grönsaker





MIDDAG



Grillad biff med varma grönsaker



MELLANMÅL

Kaffelatte






KVÄLLSTHE
Carls bröd med kalkon

Kommentarer
Postat av: Majja

Så är det ibland. Jag kallar det anpassning till livet och då är det bra att man kan "skärpa" sig igen.

2011-08-21 @ 21:02:40
URL: http://majjassida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0