Lördag 29 januari

Dag 26 i konsolideringsfasen
Det kom en undran från Kickilina, och jag själv har tänkt i samma banor.
Kan man återkomma till attackfasen då och då efter några veckor,
om man har många kilon att ta bort?
Och då är man inne på farliga vägar. Jojobantning har vi slutat med.
Nu skapar vi en ny livsstil.
Släpp fokuset på kilon, njut av ditt nyvunna välbehag. Jag lovar kilona försvinner.
Sätt en rimlig målvikt, och se till att nå den.
Efter att man nått målvikten, gått igenom alla faserna och känner sig trygg.
Då kanske man kan ta beslut om ny målvikt.

FRUKOST
En skål lättfil med 2msk havrekli blåbärssylt
kokt ägg
kaffe




LUNCH

(Utelunch)

Kokt lax med mycket sallad





MIDDAG



Grillad ryggbiff med rostade grönsaker







MELLANMÅL

Äpple







KVÄLLSTE

Fullkornsskorpor med ost

Kommentarer
Postat av: Millan

Vill också ha äpple ju, det vattnas i munnen när jag läser eller går in i affären och fruktavdelningen. Jag har ca 18 dagar kvar till den fasen och 2 kilo kvar att förlora till dess...hur ska det gå...:)



Håller förövrigt med dig att skynda långsamt och föla planen. Jag tror verkligen på den här matförändringen och känner att det inte gör någon skada för kroppen. Börjar man hoppa lite hit och dit i faserna så blir det nog inget bra resultat till slut...



Mvh

Millan

2011-01-30 @ 10:22:19
URL: http://matmillan.blogspot.com/
Postat av: Kin@

Du är så klok så!

Först vill jag tacka för din underbara blogg, den inspirerar verkligen!

jag har också funderat i de banorna, men kunde inte riktigt sätta orden på dem - klart vi slutat jojo-banta!

Tror inte att det är bra att tro att man ska kunna ta igen "skador" man gjort sig vid fusk, genom att hoppa till attackfasen - då får man inte in hela tänket i huvudet, som ju ändå är meningen...

Att äta bra met i rätt mängder och proportioner till mot vad vi gör av med.

Mvh Kin@

2011-01-30 @ 17:22:04
URL: http://blogg.vk.se/kinasdukandiet
Postat av: Linnéa

Hej. Kan du inte lägga in en bild från innan du började och en bild hur du ser ut nu. Vore roligt att se skillnaden! :)

2011-01-31 @ 11:30:55
URL: http://tantnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0