Måndag 17 januari


Dag 15 i konsolideringsfasen

Det är halt,otroligt halt. Någon riktig promenad är det inte fråga om.
Balansgång på svallisvallar med ett hundkoppel i var hand. Om jag säger så, att jag har upptäckt ömmande muskler som jag inte visste fanns. Speciellt i ryggen.
Men va då. Lite häftigt känns det ju att ha träningsvärk,i ryggmusklerna.

FRUKOST
En skål miniyoghurt med 2 msk havrekli och blåbärsylt.
Kokt ägg
Kaffe



LUNCH


Lättstuvad brynt vitkål med persilja och kassler







MIDDAG



Grillad lax med keso och hovmästarsås






MELLANMÅL

Äpple





KVÄLLSTE

Carls bröd med rökt renstek

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en mycket inspirerande blogg. Läste idag en artikel om Dukandieten och blev intresserad. Efter en stunds ledande på nätet för lite mer fakta kom jag till din blogg. Nu finns inga hinder. jag har ju meny klar för flera månader tack vare dig.

Jag sätter igång imorgon......... :))

2011-01-18 @ 18:40:45
Postat av: Anonym

Hej!

Ja håller med föregående kommentator, toppen med alla dina mattips! Fast jag äter ju inte rött kött och bör hålla mig undan laktosen och därför en fråga till er followers-vad tror ni om havremjölk(havre, salt o vatten) samt osötad soyayogurt, kan det funka ändå?!

2011-01-19 @ 16:36:00
Postat av: anna

Hej Karl-Erik!



Tack för en superbra matblogg, jag är i attack-fasen och har i princip kopierat ditt matschema från din attack-fas till mitt egna! Jag har en fråga, jag tänkte äta torskfilé imorgon, och hur tycker du att jag ska tillaga den på bästa dukan-vis? kan jag till exempel "smaksätta" den på något gott sätt?

tack igen för din inspirerande blogg!

2011-01-19 @ 18:45:00
URL: http://annadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0