Onsdag 19 januari

Dag 17 i konsolideringsfasen.

Det är flera followers som tycker att det skulle kunna bli en bok av det här.
Ja, visst. Men att hitta förlag som vågar är inte lätt.
Just nu ligger deras fokus på andra dieter.
Den här dieten kommer att bli lika stor i Sverige som på kontinenten.
Det är bara en tidsfråga, så vi får se.
Jag har haft matlagningskurser tidigare.
Så tanken har slagit mig, att göra en studiecirkelom Proteindieten.


FRUKOST

En skål lättfil med 2 msk havrekli
kokt ägg
kaffe



LUNCH



Äggröra med sardiner och sallad






MIDDAG



Mager grillad fläskkotlett spenatpasta  wokgrönsaker








MELLANMÅL

Äpple






KVÄLLSTE
Fullkornsbröd med ost

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!



Igår fuskade jag rejält! Jag är i cruisefasen och igår var jag ute med en vän och drack drinkar och åt lite onyttigt...

Hur mycket tror du att man "förstör"? Jag menar jag återgår ju direkt till det jag ska äta och tränar lite extra, tror du det kan "reparera skadan"? :)



Tack för en jättebra blogg!

2011-01-20 @ 11:19:05
Postat av: Karl-Erik

Hej Karin

Jag tror inte att du "förstör" någonting. Som du själv säger du återgår ju direkt.

Det får ju naturligtvis inte bli återkommande.

Ta en proteindag direkt efter en "malör".

Och som jag sagt tidigare,du skapar en ny livsstil.

Det är bara du som vet hur den ser ut.

Och det ser väl bra ut?!

2011-01-20 @ 19:17:42
Postat av: Karin

Tack för rådet!

Jora min livstil ser numera mycket bra ut, mycket tack vare din blogg + motivation! :)

2011-01-20 @ 19:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0