Söndag 23 januari

Dag 21 i konsolideringsfasen
Vägningsdag
Vågen visar 81,5. Inom målvikten
Jag kom att tänka på att firarmåltiden har jag glömt den här veckan.
Men då är väl allt bra då.
Eller ska man verkligen hitta på ett behov för att följa planen.
Icke.
Jag har ätit pasta(fullkorn)och bakad potatis. Några andra behov har jag inte känt.
Pasta är gott, men potatisen kommer jag att avstå från.


FRUKOST
En skål lättfil med 2 msk havrekli blåbärssylt
kokt ägg
Kaffe


LUNCH



Grillad kotlett med pasta o grönsaker







MIDDAG


Grillat kycklingbröst rödlökskeso kapris sallad






MELLANMÅL

Äpple






KVÄLLSTE

Carls bröd medrökt renkött

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!!



Tack för denna bloggen!!

Massa tips och ideer!

Har bokmärkt och också länkat till din blogg från min, så mina läsare också kan få se vad du har att erbjuda!



Själv börjar jag i attack imorgon!

:)

2011-01-24 @ 02:33:01
URL: http://www.nattstad.se/viktigasidan
Postat av: Maria

Hade lite funderingar som du kanske kan hjälpa mig med, ser att du äter kött från gris. Vilket kött från gris skulle du vilja säga funkar? Ser att du använt bla kassler, är det ok? Tack för en kanonblogg! mvh Maria

2011-01-24 @ 11:49:31
URL: http://mariaprovardukan.blogg.se/
Postat av: Karl-Erik

Hej Maria

Magert kött från grisen har funkat perfekt för mig.

Jag tycker faktiskt att det är godare än nötkött.

Kotlett med och utan ben.Filé, skinka och mager bogskinka allt utan synligt fett. Vi har ju en helt annan tradition än i Dukans Frankrike,så för mig är det naturligt med magert griskött.

Ha det lätt o gott

2011-01-24 @ 16:58:36
Postat av: Maria

Hej igen!!



Jag har lite nybörjar frågor..

Vart får man tag på yoghurt som innehåller 0% fett?? Och var får man tag på keso utan fett??



Får man äta majonäs i attackfasen??



Hälsningar

Maria Östberg

2011-01-24 @ 18:20:29
URL: http://www.nattstad.se/viktigasidan
Postat av: Karl-Erik

Hej Maria

I dagens inlägg har jag svarat på frågorna om fetthalten.

Använd det du får tag på med minst fett.

2011-01-24 @ 20:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0