Dukans LCHP Torsdag 24 mars

Dag 80 i Dukandietens konsolideringsfas
Ersättning, för godis och annat gott som man brukar stoppa i munnen, är
rostade lättsaltade sojabönor. Bara protein. Solroskärnor som är rostade är också gott.
Jag har även blivit tuggummist. Sockerfritt tuggummi kan ersätta mycket. Samtidigt som det ger en bättre andedräkt.För den blir negativt  påverkad av dieten.


FRUKOST
En skål lättfil med 2 msk havrekli och blåbärssylt
kaffe




LUNCH


Omlett med lövbiff











MIDDAG

Ärtsoppa med knäckebröd och ost






MELLANMÅL

Äpple
Kaffelatte







KVÄLLSTE
Fullkornsskorpa

Kommentarer
Postat av: likkan

Ja idag först har jag fått erfara att andedräkten inte blir så mysig... Sambon tyckte att jag luktade skumt imorse och jag har tyckt det hela dagen. Så nu har jag skickat honom för att köpa tuggummi åt mig, då han så vänligt har ätit upp mina... ^^

2011-03-31 @ 15:57:18
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0