Dukans LCHP Tisdag 6 mars

Tranbär supernyttigt sägs det, jag roade mig med att studera innehållsförteckningen på
LaRoc Torkade Tranbär. Torkade tranbär ska väl inte innehålla annat än just tranbär.
Jo, då. Så här står det på förpackningen:
Ingredienser: Tranbär, socker,citronsyra,färg:fläderjuicekoncentrat,vegetabilisk olja.
Näringsvärde per 100 g: Protein 0,1 g Kolhydrater 82,4 g Fett 1,37 g
Rekommenderas att sköljas före äta. Kan innehålla spår av nötter och sesam.
Välj själv. Jag väljer svenska lingon och blåbär.



Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken trevlig blogg du har! Har gått på Dukandieten i 1 månad nu med minus 6,5kg som följd och blir väldigt glad då jag ser fler recept som jag kan ha användning av under fas 2! Kram Carina

2012-03-06 @ 22:15:25
URL: http://whataperfectday.blogg.se.se
Postat av: Karl-Erik

Hej Carina

Vad roligt att det går så bra för dig också.

Jag blir glad om mina recept kan göra det enklare för dig.

Lycka till

Kram

2012-03-06 @ 22:59:25
URL: http://proteindieten.blogg.se/
Postat av: Andreas

Tranbären har många fina egenskaper och du kan ju alltid plocka dem själv :)

2012-03-11 @ 12:06:16
URL: http://www.tranbär.nu
Postat av: Karl-Erik

Hej Andreas

Visst har tranbären många fina egenskaper. Det jag reagerar mot är att Torkade Tranbär ska vara det och inget annat. Vad har hänt med de här bären under den behandling de genomgått.Jag har plockat tranbär på Cape Cod i USA. Men inte i Sverige. Här i Värmland är vi bortskämda med lingon och blåbär

2012-03-11 @ 14:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0