Hör av er

Hör av er och berätta om er erfarenhet av dieten. Problem som har uppstått,eller tips till andra.
Har ni följt Dukans råd till 100%, eller hittat genvägar.
Vi ska ju komma ihåg att vi alla är olika.
Allting behöver inte vara rätt och riktigt för att en läkare har sagt så.
Jag håller på att sammanställa en bok om mina upplevelser om Dukandieten, och då är det bra om man kan få fler synpunkter.
Jorå, jag började skriva på en bok för ett bra tag sedan, men upptäckte att jag hade läst och lärt mig mycket av  andra kost och näringsexperter, som jag också ville ha med.
 
Vi ska ju komma ihåg att det är mer än tjugo år sedan Dukan skrev sin bok, och mycket har hänt på de åren.
Sedan är ju inte den franska matkulturen till närmelsevis lik den nordiska.
Havrekli har alltid ingått i den svenska mathållningen, eftersom vårt land ingår i havrebältet.
Griskött hör inte heller till den dagliga spisen i Frankrike,och det har Dukan varit mycklet sparsam med.
Men dagens griskött i Sverige är så magert att det närmast kan jämföras med kalvkött.
Hör av er med era erfarenheter av Dukan, och vad ni tycker skulle vara med i en boken.

Kommentarer
Postat av: Roger Östman

Hejsan
Jag ser fram emot din bok och hoppas att du skriver en massa recept som du har här på bloggen.
Har testat många av dom och du är fantastiskt bra på att komponera dina måltider.
Än en gång tack...
// Roger Östman Domsjö

2013-03-11 @ 11:14:22
URL: http://caroger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0